SQ

Unii m-or blama pentru faptul ca scot in evidenta numai nenorocirile anglosaxonilor si ca nu scriu nimic de bine, cind vorbesc despre ei. Si le dau dreptate. Motiv pentru care de data asta voi scoate in evidenta si ce fac bun pe lumea asta, ca asa-i echitabil.

Si de aceea zic s-o dam putin pe muzica, ca la asta sunt cam piua-ntii. Si pentru a nu se spune ca apelez la „piscuri”, am sa pun doua piese mai putin circulate cu Status Quo. O formatie de care nu multi isi mai aduc aminte. Asta ca sa nu spun ca multi nici n-au auzit de ei, desi au fost mai tot timpul printre primele 10 in topurile britanice. Am ales doua piese la vreo 30 de ani distanta. Intre timp, Rick Parfitt, solistul vocal din al doilea clip, a cam murit, prin 2016. Dar, spre deosebire de cei de rind, vocea lui inca traieste.

Una dintre piesele cele mai cunoscute ale grupului, „In the army now” o puteti asculta pe youtube, daca doriti.

7 gânduri despre „SQ

  1. I hope you didn’t get drafted! 😆

    Da, îmi amintesc de „In the army now” acum că ai pomenit titlul, dar de numele formaţiei uitasem şi eu ca mulţi alţii în anii ăştia. Nici nu ştiu dacă au mai avut alte hituri comparabile ca să rămînă mai mult în memoria generaţiei de atunci.

    La ora asta nu-mi arde de muzică, abia m-am trezit şi am de plecat în zori, dar poate mai pe amiază cînd m-oi linişti cu capu’.

    S-auzim de bine! 🙂

    Apreciază

  2. A doua piesa este foarte faina, si ce bine o canta la anii lui. Muzica anilor ’70 nu prea e printre preferatele mele, mai degraba anii ’50-’60, asa ca nu sunt in masura sa comentez prea mult. ‘In The Army Now’ ce sa zic, cred ca o stie toata lumea, dar aceea e din anii ’80 si are alt beat.

    Apreciază

  3. Gata, vizionat, ascultat. Mişto ambele, păcat că sunetul e cam saturat la prima – vechimea, probabil, calitatea echipamentelor etc. Nu contează. Aveam nevoie de ceva antrenant azi, au intrat la fix. Mulţam fain! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu